Cinta Egois 

Aku memang mencintaimu

Tapi perlukah semua orang tahu? 

Aku memang merindumu. 

Tapi perlukah bintang gemintang tahu? 

Aku memang menunggumu.

Tapi perlukah dewi bulan tahu? 

Tidak perlu 

Mereka tak perlu tahu 

Walau langit bergemuruh menanyakan hatiku

Takkan kujawab

Sebab cinta ini hanya aku dan dirimu yang tahu 

Hanya hatiku dan hatimu yang boleh tahu

Biarlah semesta mengatakanku pelit

Aku tak peduli 

Sebab ini cinta kita berdua, tak ada yang boleh menganggu

Tak ada yang mampu memisahkan kita

Semoga sajaaa

One thought on “Cinta Egois 

Add yours

Leave a Reply

A WordPress.com Website.

Up ↑

